GÜNÜBİRLİK ALEXANDROUPOLI TURU

Başlangıç Fiyatı

Tur Süresi

1 gün
Tur Programı

Genel Bilgiler

Gezi ve Alışveriş Turu

Tur Programı

Kırklareli'nden hareket ile Malkara ve Keşan'ı takiben İpsala sınır kapısından girdikten sonra, Dedeağaç üzerinden Önce Osmanlı Paşası Zığın Paşa tarafından yaptırılan Portologos Gölü  üzerindeki Meryem Ana Klisesi ziyareti ve fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Kavala'ya varmadan önce Meşhur tereyağlı bademli Kavala Kurabiyesi tadımı yapmak için Kavala Kurabiyecide mola veriyoruz. Molamızın ardından Kavala liman şehrine varıyor ve yürüyüşe başlıyoruz. İlk kuruluşu eski Bizans Kalesi’nden limana kadar olan şehir gezisinde Kale, su kemerleri, Kavalalı Mehmet Ali Paşa’nın evi ve 18 kubbeli imaret gibi görülmesi gereken tarihi değerleri ziyaret ediyoruz. Pargalı İbrahim Paşa adına yapılan camii görüyor, şimdilerde Aziz Nikolai Kilisesi olarak kullanıldığı bilgisini rehberimizden ediniyoruz.1387-1912 yılları arasında Osmanlı’nın hüküm sürdüğü kentte Osmanlı, mimarisi ve eserleri ile ilk bakışta göze çarpıyor. Kavala gezimizde eski bölge olarak geçen Panagia tepesine kadar çıkıyor ve orada bir fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonrasında misafirlerimiz öğlen yemeklerini yemek için limanda serbest zamana geçebilir. Sonrasında, Alexandroupoli varıyoruz. Yunanistan'ın meşhur deniz ürünlerini ve yemeklerini yiyebilir, meşhur olan kahvesi frappeyi içebilirler. Tur bittikten sonra  dönüş yolunda Alışveriş molası için Jumbo Avm'de ve Lidl Market'te alışveriş molası veriyoruz. Kırklareli'ye dönüşe geçiyoruz. Bir sonraki Saranta Turizm turunda görüşmek üzere vedalaşıyoruz

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

*46 Kişilik Mercedes Tourismo veya Travego 2+2 Lüks Otobüslerle Ulaşım *Araç içi ikramlar (soğuk-sıcak içecekler,kek ve su ) *Profesyonel Rehber eşliğinde( Türkçe ve İngilizce) şehir ve çevre gezileri *1618 Nolu Turizm Kanuna Göre Zorunlu Sorumluluk Sigortası *Saranta Turizm Refakati

Ücrete Dahil Olmayan Hizmetler​

*Tüm yemekler *Tüm özel harcamalar *Ekstra belirtilen tüm organizasyonlar *Müze ören yeri girişleri *Vize işlem ücreti 150 € + Randevu alma bedeli 400 TL (randevu alırken temin edilmektedir) *Yurt dışı çıkış fonu 500 TL (Güncel fiyatlar geçerli olacaktır.)

BÖLGE BİLGİLERİ

BÖLGE BİLGİLERİ Girişi

HİZMET SÖZLEŞMESİ

YURTİÇİ & YURTDIŞI GEZİ-REZERVASYON –PAKET-TUR- KAYIT ve SATIŞ SÖZLEŞMESİ

İş bu sözleşme SARANTA TURİZM A.Ş. “Karakaş, Karakaş Bey Sk. No:32/B, 39010 Kırklareli Merkez/Kırklareli (“seyahat acentesi” olarak anılacaktır) ile hizmeti satın alan müşteri ve beraberindekiler arasında imzalanmıştır (“tüketici” olarak anılacaktır).

 I – ÖDEMELER

  1. Yurtiçi otel ve tur satışlarında, rezervasyon bedelinin en az %35’i kayıt anında, bakiyesinin ise satış tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde ödenmesi gerekmektedir. Turun başlangıç tarihine veya otele giriş tarihine 7 gün ve daha az bir süre kala ise tur/otel bedelinin tamamının kayıt anında ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek toplam hizmet bedelinin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
  2. Yurtdışı ve gemi turlarında ödemenin tamamı, rezervasyon esnasında ve belirtilen döviz cinsine göre tanımlanan sistem kuru üzerinden tahsil edilir. Herhangi bir nedenle açık bakiye kalması durumunda ilgili bakiye kapatılırken, ödemenin yapılacağı günün sistem döviz kurları geçerli olacaktır. Gemi turları hariç olmak üzere yurtdışı turun kalkışından 30 gün önce belirtilen ödemelerin halen yapılmamış olması halinde ilgili rezervasyon iptal edilerek toplam bedelin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
  3. Kampanyalı satış (erken rezervasyon indirimi ve promosyonlu satışlar gibi) yoluyla, indirimli hizmet satın alan tüketici, hizmetin bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür.
  4. Özel ürün ve hizmetlerde, toplam tutarın, hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek toplam hizmet bedelinin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

II – İPTAL- VAZGEÇME – DEĞİŞİKLİKLER

1.Seyahat acentesi, gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması ve/veya mücbir sebeplerden dolayı paket tura ait sözleşmeyi iptal edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı doğmaz. Seyahat acentesi, turu iptal ettiğini, katılımcılara bildirmek ve tüketiciden almış olduğu tüm ücretleri 14 gün içinde geri ödemekle yükümlüdür. İlgili tutar iadeleri ödemelerin yapıldığı gün kuruna göre işleme alınır. Vize işlemi tamamlanmış olsa bile ilgili turun iptali durumunda tüketicilerin vize bedelleri iade edilmez. Paket turu satın alan tüketicilerin vize sorumlulukları kendilerine aittir.

2.A- Yurtiçi otel satışlarında, tüketicinin rezervasyonu/sözleşmeyi hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar feshetmesi halinde, ödenmesi zorunlu olan vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere ödediği rezervasyon bedelinin tamamı kendisine iade edilir.

2.B- Yurtiçi otel satışlarında, tüketicinin hizmetin başlamasına 29- 15 gün kalaya kadar rezervasyonu/sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35’ini, 14 günden az bir süre kala iptal etmesi halinde ise tamamını seyahat acentesine ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişikliği talepleri iptal hükmünde olup tarih değişikliği talepleri, ilgili maddelerde belirtilen süreler dikkate alınarak tüketici tarafından yazılı olarak bildirilecektir.

2.C- Yurtiçi ve yurtdışı paket turlarda, tüketicinin rezervasyonu/sözleşmeyi hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar feshetmesi halinde, ödenmesi zorunlu olan vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere ödediği rezervasyon bedelinin tamamı kendisine iade edilir. Ancak yurtdışı seyahatlerinde vize alınmış ise vize bedeli iade edilmez. Tüketici gezinin başlamasından 29 gün önce rezervasyonu / sözleşmeyi mücbir sebepler dışında iptal etmesi halinde gezi bedelinin tamamını seyahat acentesine ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişikliği talepleri iptal hükmünde olup ilgili maddelerde belirtilen süreler dikkate alınarak tüketici tarafından yazılı olarak bildirilecektir. Kampanyalı paket tur satışlarında (erken rezervasyon indirimi ve promosyon başlıklı paket turlar gibi), rezervasyonun yapıldığı tarihten itibaren her ne sebeple olursa olsun gerçekleşecek iptallerde gezi bedelinin tamamı yanar ve iade yapılmaz. İsim, tarih değişikliği ve devir talepleri kabul edilmez. Tüketici, bu durumda gezi bedelinin tamamını seyahat acentesine cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

2.D- Gemi turlarında, her tur için farklı olarak uygulanan iptal şartları ilgili tur programında belirtildiği şekilde uygulanacaktır. E-Tüketicinin, hizmetin başlamasından 30 günden daha az bir süre kala kendisinin veya birinci derecede akrabalarının 10 günlük mutat işgaline engel rahatsızlıkları ve ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile bildiriminde bulunması halinde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın katılımcının ödemiş olduğu bedel kendisine iade edilir. Tüketicinin, gerekli tüm özeni göstermesine rağmen öngöremediği ve engelleyemediği bir durum veya mücbir sebep nedeniyle paket turun başlamasına otuz günden daha az bir süre kala, söz konusu duruma ilişkin belgeyi sunması kaydıyla, fesih bildiriminde bulunması halinde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın tüketicinin ödemiş olduğu bedel 14 gün içinde kendisine iade edilir.

3.2.maddede belirtilen durumlarda, tüketicilerin sigorta kapsamında bulunan maddi zararı, ilgili sigorta şirketinden talep edilecektir.

  1. Tüketici, yurtiçi otellerinin indirimli satış döneminde (yurtiçi erken rezervasyon kampanyalarında) satın almış olduğu indirimli ürünlerde, mücbir sebepler dışında, herhangi bir sebeple; isim ve tarih değişikliği, devir ve iptal talepleri kabul edilmez. Tüketici, bu durumda rezervasyon bedelinin tamamını seyahat acentesine cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
  2. Tüketici başlangıcını kaçırdığı geziye, sonradan iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda, seyahat acentesi, tüketici adına yapılmış tüm rezervasyonları 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
  3. Tüketici paket turu, hizmetin başlamasından 7 gün öncesine kadar yazılı ya da kalıcı veri saklayıcısı aracılığı ile bildirmek suretiyle ve seyahat acentesinin bu değişikliğe yazılı onay vermesi durumunda 3. bir kişiye devredebilir. Devralan, bakiye ve devir sebebi ile doğan masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Devredilen turlarla ilgili olarak işlemler güncel sistem kuru üzerinden yapılır. Vize işlemi tamamlanmış olan tüketicilerin vize bedelleri iade edilmez. Paket turu devralan tüketicilerin ise vize sorumlulukları kendilerine ait olacaktır. Kampanyalı paket tur satışlarında devir kabul edilmez.
  4. Mücbir Sebepler: Olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, savaş, savaş ihtimali, öngörülmez teknik hususlar gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil ediyorsa, taraflarca mücbir sebep olarak kabul edilir. Yolcunun veya birinci derecede akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıkları ve/veya ölümleri de tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış resmi kurul raporu olması şartıyla mücbir sebeptir.
  5. Satışları nakit veya bankaların kredi kartları ile peşin ve/veya bankaların taksit yapan kredi kartları ile taksitli olarak yapılmaktadır. Kredi kartı ile yapılan satışlarda ödemenin yapılmaması halinde tüketici, kredi kart sözleşmesi imzalamış olduğu bankası ile muhataptır. Bu durumda bankanın uygulayacağı faiz oranları geçerli olup, seyahat acentesi konunun muhatabı olmayacaktır.
  6. Sözleşme konusu işin ifasından sonra tüketicinin sözleşme bedelini ödemek için kullandığı kredi kartının, yetkisiz kişilerce haksız ve hukuka aykırı olarak kullanılması iddiası ile ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini seyahat acentesine ödememesi halinde tüketici, itiraz edilen hizmet bedelinden ve her türlü zarardan rezervasyon tarihinden itibaren işleyecek yasal faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.
  7. Yurtdışı ve gemi turlarında aynı kişilere ait rezervasyon değişikliği durumunda değişiklik yapılan turda döviz cinsinden fiyat farkı varsa, bu fark tutarı değişiklik farkının ödendiği günün güncel sistem kuru üzerinden tahsil edilir. İade oluşması durumunda ise ödemenin yapıldığı gün kuru üzerinden TL cinsinden iadesi yapılır.

III-GENEL HÜKÜMLER

  1. Tura katılan tüketicinin; her türlü gezide, 50cm x 70cm ebatlarından büyük olmamak kaydı ile 2 valiz, uçaklı seyahatlerde ise 20kg. bagaj götürme ve getirme hakkı vardır. Valizlerin ve içindeki eşyaların her türlü sorumluluğu sahiplerine aittir.
  2. Paket tur programlarında ücrete dahil tüm hizmetler belirtilmiştir. Bunlar dışında kalan turlar veya hizmetler ekstra ücrete tabidir. Rezervasyon esnasında tur paket bedeli ve ek hizmet bedeli adı altında iki ayrı ücret makbuz karşılığında tahsil edilir. Alınan bu bedeller rehberlik ücretini de kapsamaktadır.
  3. Kokan, akan, yanıcı veya patlayıcı vasıfları olan veya çevresine rahatsızlık veren eşyalar ile kesici, delici ve ateşli silahlar ve her çeşit hayvan, seyahat acentesinin ayrıca ve açıkça ve yazılı izni olmadan taşıt araçlarına ve konaklanacak tesislere alınmazlar. Kimlik veya ruhsatlarının olması durumu değiştirmez.
  4. Tüketiciye ait bagajların kaybı veya hasarı durumunda, seyahat acentesi personelinin ağır kusurundan doğmuş olması halinde, kaybolan veya hasar gören bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2’si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak seyahat acentesi tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Seyahat acentesi, tüketici tarafından kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim edilmiş eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur. Kaybolan eşyanın tüketicinin kimliği, pasaportu vs. resmi evrakı olması halinde seyahat acentesine sorumluluk yüklenmeyecektir.
  5. Seyahat acentesinin olası tur iptali bildirimleri, her tüketiciye münferiden yapılabileceği gibi, yüksek tirajlı bir gazetenin Türkiye baskısında ilan yolu ile genel olarak da yapılabilir. Bu durumda bildirim yükümlülüğü yerine getirilmiş sayılır.
  6. Seyahat acentesi gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçlarını, hareket saatlerini ve bunların hareket yerlerini programda belirtilen standartlara bağlı kalmak koşuluyla, tüketiciye bildirim yapılması suretiyle değiştirme veya tüketiciyi başka acenteye devretme hakkına sahiptir. Kayıt esnasında verilen tur programları örnek programlardır. Tur programlarında belirtilen ekstra turların organize edileceği tarihler ve katılımcı sayısına göre fiyatlar değiştirilebilir. Tüketici toplam gezi süresindeki gecelemenin kısaltılmaması, kalınacak tesislerin sınıf ve kategorilerinde değişiklik yapılmaması halinde gezi şartlarının yerine getirilmiş olduğunu kabul eder.
  7. Seyahat acentesinden vize işlemlerini takip etmesi talep edildiği taktirde, tüketicinin en az altı ay geçerli pasaportu olması ve ilgili konsolosluğun belirlemiş olduğu evraklar ve süre çerçevesinde seyahat acentesine başvurması gerekmektedir. Seyahat acentesi vize işlemlerinde tüketici ile konsolosluk arasında aracı konumundadır ve vizenin alınmamasından sorumlu değildir. Vizenin konsolosluk tarafından onaylanmaması durumunda yukarıda belirtilmiş iptal şartları geçerli olacaktır.
  8. Seyahat sigortası hizmeti satın alan veya seyahat sigortası paketinin içinde bulunan tüketicilerin eksik veya ayıplı ifa, hasar, zarar ve kayıpları ile ilgili teminatın kapsamı bu hizmeti sunan sigorta firmasının poliçesiyle belirlenmiştir. Seyahat acentesi bu teminatların içeriği, kapsamları ve uygulama şekilleri ile ilgili herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır. Otele veya gemiye varış günü odalar saat 14:00’den önce tüketicilere teslim edilmeyebilir. Otelden ayrılış günü tüketicilerin en geç 12:00’ye kadar odalarını boşaltmaları gerekir. Üç kişilik odalarda ilave yatak standardı oteline göre farklı olabilir.
  9. Seyahat acentesinin paket tur sözleşmesinde öngörülen fiyat ve koşulları değiştirilemez. Ancak Liman, havaalanına iniş vergileri gibi diğer vergi ve ücretler ile döviz kurlarından kaynaklanan fiyat değişikliklerinde bu hüküm uygulanmaz. Tur fiyat değişikliği ön görülen tur tarihinden en az 20 gün öncesinde katılımcıya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirilmesi koşulu ile sözleşme bedelinin %5’ini geçmemek üzere döviz kurunda, yakıt giderlerinde, liman/havalimanı vergilerinde olağan dışı oluşan farklar yansıtılır. Vize masrafları, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen bedeller ve sigorta bedelleri hiçbir şart altında geri ödenmez.
  10. Tüketicinin satın almış olduğu tur programındaki gezinin başlamasından sonra meydana gelen değişikliklerden Seyahat acentesi sorumludur. Seyahat acentesi, tüketici aleyhine olduğu ve zarar gördüğü aşikâr değişiklikleri, gezi sırasında veya gezi sonrasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dâhil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin tüketici tarafından alınıp kullanılması veya tüketilmesi, tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
  11. Tüketicinin başladığı turu hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiğini seyahat acentesi yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak derhal bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur. Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak yetkiliye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin özen borcudur.
  12. Seyahat acentesi ile tüketici arasında kayıt esnasında akt olunan iş bu sözleşme hükümleri, tüketici tarafından okunmuştur. Tüketici, tesise ait tüm konaklama detaylarına ilişkin; broşür, web sitesi, satış yazılım programı vb. gibi kaynaklardan bilgilendirilmiştir ve kendisi ile birlikte aynı geziye katılacağını bildirdiği diğer şahısların adına da aynı şartlar altında kayıtlarının yapılmasını talep ve kabul ederek imzalamıştır. Tüketici, beyan etmiş olduğu voucher bilgilerinin yanlış ve/veya eksik olmasından doğacak fiyat farkını ödemeyi kabul eder.
  13. Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu geziye katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Buna rağmen, sözleşmede bizzat imzalarının olmadığı gerekçesiyle geziye katılan tüketici(ler)nin seyahat acentesi aleyhine ve katılmış oldukları gezi ile ilgili dava, takipler ve seyahat acentesinin tüketiciye bu sözleşmede yazılı hususlar dışında bir bedel ya da tazminat ödemek zorunda kalması halinde, seyahat acentesinin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar için rücu hakkı mahfuzdur. Bu geziye katılan tüketiciler, imzalamış olmasalar dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını katalog ve ilanlar ile öğrenmiş, geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul ve taahhüt etmiş sayılır. Bu sözleşmenin bir nüshasının sözleşmeye konu geziye katılacak/katılan kişiler adına düzenlenmesi ve sözleşme yapmaya görevlendirilen tüketiciye yazılı bir nüshasının verilmesiyle yasal yükümlülükler yerine getirilmiş sayılır.
  14. Seyahat acentesi, geziye katılan tüketicilerle, otel, taşıyıcı firmalar ve gezi ile ilgili diğer hizmetleri sunan her tür üçüncü şahıs ve tüzel kişilikler nezdinde aracı konumundadır. Bu nedenle kendisine müracaat ile geziye kayıt olan tüketicilerin, seyahat acentesi ile taşımayı üstlenen müesseseler arasında yapılmış anlaşmalar hilafına; araçların programlarında gösterilen saatlerde hareket yerinde bulunmamasından, kara, hava ve deniz araçlarının her türlü gecikmelerinden, arızalanmalarından, sis, fırtına, tipi ve her türlü hava koşullarından, yol engeli gibi sebeplerden, yol güzergah ve rotalarını değiştirmelerinden, grev, terör, savaş ihtimali veya bunlara benzer mücbir sebeplerden, ulaşım aracını kullananın kendi hatasından veya üçüncü kişilerin şahsi kusurlarından veya öngörülemez teknik hususlardan kaynaklanan her türlü aksaklıklardan, maddi, manevi hasarlı kazalardan, konaklama tesislerinin eksik veya hatalı hizmetlerinden, seyahat acentesinin işleten sıfatı olmaması nedeni ile mevcut sorumluluğu bulunmadığını taraflar bilmektedirler.
  15. Charter uçuşları ile ilgili tüm düzenlemeler uluslararası havacılık kurallarına tabi olduğundan Varşova Konvansiyonu hava yolları ile bu uçuşlarda her türlü saat değişikliği yapabilir. Hareket saati garanti edilemez. Taşıyıcı, biletlerde gösterilen duraklama yerlerini değiştirebilir veya duraklama yapmayabilir. Uçuş saatleri 48 saat önce kesinleştiğinden satış sırasında belirtilen saatler muhtemel saatler olup, bu konudaki değişiklikler nedeni ile seyahat acentesi sorumlu tutulamaz. Bu sebeple yapılacak iptal ve iade talepleri de kabul edilemez.
  16. Tur programlarında ücrete dâhil tüm hizmetler ayrı ayrı belirtilmiştir. Bunlar dışında kalan turlar veya hizmetler ekstra ücrete tabidir. Ekstra tur ücretlerini ve içeriklerini gidilen şehir veya ülkelerdeki yerel acenteler belirlemekte ve önermektedir. Bu turlar ancak yeterli katılımın sağlanması halinde yapılabilecek olup, ekstra turların yapılmaması neden ile seyahat acentesinden hiçbir tazminat ve/veya iade talep edilemez.
  17. Seyahat acentesi, taahhüt ettiği hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3. kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur.
  18. Bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 SY., 6502 SY., 2634 SY., IATA, IHA., UFTAA konvansiyon hükümleri, sivil havacılık kanunu, TBK., TTK., Türkiye’nin dahil olduğu uluslararası sözleşmeler ve bunlara bağlı olarak çıkartılmış tüzük, yönetmelik, genelge ve tebliğler ile uluslararası kabul gören Frankfurter Tabelle’nin Türkiye’de tatbik bulan TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri tatbik olunacaktır. Taraflar arasında iki nüsha olarak tanzim edilmiş bulunan iş bu voucher ve paket tur sözleşmesi taraf yetkililerince tüm ekleri ile birlikte önlü arkalı olarak tanzim edilmiş, okunmuş, kontrol edilerek kabul edilmiştir. Taraflar karşılıklı kabul ettikleri, taahhüt ve edimlerini birlikte imza altına alarak kabul ve teyit etmişlerdir. Seyahate katılacak olan ve bu sözleşmede adları yazılı müşteriler adına işbu voucher ve sözleşmeyi kabul eden ve taraf adına vekaleten imzalamış olduğu kişilere karşı tüm hukuki sorumluluğun kendisine ait olduğunu ayrıca kabul ve taahhüt etmiştir.
  19. Yurtdışı ve Kıbrıs uçuşlarında her iki ebeveyni ile seyahat edemeyecek olan 18 yaş altı çocuklar için noterden muvafakatname alınması zorunludur. Aksi taktirde uçuş yapılamaz. HİZMET KUSURU ŞİKÂYETLERİ: Ayıplı veya kusurlu hizmet sunulması halinde Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca belirlenen maddi sınırlara göre Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

HİZMET GARANTİSİ: Yeterli katılım olması ve mücbir sebeplerin olmaması durumunda seyahat acentesi, gezi hakkında, verilmiş ilanlardan ve yayınlanmış broşürlerden müstakil olarak yukarıda taahhüt ettiği hizmetleri, yine yukarıda yazılı bedel mukabili yerine getirmeyi kabul ve taahhüt etmiştir. Seyahat acentesinin kısmen veya tamamen yukarıda yazılı taahhütlerini yerine getirmemesi halinde müşteriye yapılacak geri ödeme miktarının TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ hükümlerine müstakil olarak yukarıda taahhüt ettiği hizmetleri, yine yukarıda yazılı bedel mukabili yerine getirmeyi kabul ve taahhüt etmiştir.

 

Müşteri ve Beraberindekiler Adına Adı Soyadı:

Tarih:

İmza :

 

 

Belgeyi Tanzim ve İmza Eden Seyahat Acentası

Memuru Adı Soyadı:

İmza

ULAŞIM BİLGİLERİ

Ulaşım Araçlarımız    

Mercedes Travego

46+1+1 Koltuklandırma, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar otobüs koltuğu 

Mercedes Tourismo

46+1+1 Koltuklandırma, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar otobüs koltuğu 

Man Fortuna

46+1+1 Koltuklandırma, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar otobüs koltuğu

Doruk T

39+1+1 Koltuklandırma, 46+1+1 Koltuklandırma, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar otobüs koltuğu

Midibüsler
Isuzu Turkuaz,  Otokar Doruk, Temsa Prestij 27+1 koltuklandırma, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar otobüs koltuğu

Minibüsler
VW Crafter, Mercedes Benz Sprinter 15+1 Koltuklandırma, Özel tasarlanmış Koltuklar, Abs, Asr, fren sistemi, klima, buzdolabı, rehber anonsu için mikrofon sistemi, yatar koltuk

VİZE BİLGİLERİ

Schengen vize başvurusu

Vize başvurusu sırasında genel olarak istenecek belgeler şunlardır:¹

  • Geçerli pasaport: Bölge’den ayrılış tarihinden sonra pasaportunuzun en az 3 ay daha geçerliliği olmalıdır.
  • Vize başvuru formu.
  • Biyometrik fotoğraf.
  • Kapsamlı sağlık/seyahat sigortası: Acil müdahale, hastaneye yatış, ölüm durumu dahil ülkeye geri gönderme ve tedavi masraflarını kapsamalıdır.
  • Parmak izi gibi biyometrik veriler.
  • Destekleyici belgeler: Kalış amacını, masrafları karşılayabilecek mali gücü, konaklama bilgilerini, ziyaret sonrası gelinen ülkeye geri dönüleceğini gösteren belgeler sunulmalıdır.
  • İlgili ülke elçiliği tarafından istenebilecek ek belgeler. Elçilik, belirtilen belgeler dışında ek bilgi ve belge talep edebilir.

Başvuru formu titizlikle doldurulmalı, gerekli belgeler zamanında teslim edilmeli ve ücretler ödenmelidir. Başvuru süreci, ilgili vize başvuru merkezinden veya elçilikten takip edilebilir. Tüm sorumluluk başvuran kişiye aittir. Her başvurunun olumlu sonuçlanacağı garanti edilmez. Başvuran kişinin vize süresi dolduktan sonra ülkesine geri döneceğine dair ikna edici bilgi ve belgeleri sunması süreci kolaylaştırabilir.

Schengen vizesi şartları

Schengen vizesiyle ilgili dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır:¹

  • AB vatandaşı olmayanlar veya AB’de oturma izni olmayanlar Schengen vizesi için başvurmalıdır.
  • Schengen Bölgesi ülkelerinden uçakla transit geçiş yapacakların, havaalanı transit vizesi (airport transit visa) alması gerekebilir. Bu vize sahipleri havaalanında uluslararası transit bölümünü terk etmeden geçiş işlemlerini yapabilir ve uçak değiştirebilirler.
  • Karayolu ile yapılacak seyahatler ve transit için farklı belgeler (AB uyumlu ehliyet, seyahat planı vb.) talep edilebilir veya ülkeler arası anlaşmalar gereği vizesiz geçiş hakkı olabilir. Yetkili makamlardan detaylı bilgi alınabilir.
  • Hususi pasaport (yeşil, gri, siyah pasaportlar) sahipleri gibi bazı kimseler için vize istisnası olabilir.
  • Yapılacak seyahat sağlık sigortasının poliçe bedeli istenen şartları taşımalıdır.
  • Planlanan seyahate en geç 15 gün kalana dek vize için başvuru yapılabilir. Seyahate 6 aydan fazla varsa başvuru yapılamaz.
  • Daha önce alınmış son 3 yıla ait Schengen vizeleri varsa ibraz edilmesi yararlı olabilir.

Schengen vizesi için gerekli evraklar

Olumlu sonuç alınabilmesi adına Schengen vizesi için bazı evrakların sunulması gerekir. Bunlar:⁴

  • Uçuş numarası, tarihi gibi detaylar içeren uçak gidiş dönüş biletleri
  • Otel rezervasyon bilgileri
  • Bir tur ile seyahat edilecekse turla ilgili bilgiler
  • Misafir veya davetli olarak gidiliyorsa davet mektubu
  • Konferans, fuar gibi toplantılara ait davetler, biletler
  • Banka hesap cüzdanı, banka hesap özeti
  • Çalışanlar için çalışma belgesi, kurumca verilen izin belgesi ve maaş bordrosu
  • Öğrenciler için öğrenci belgesi
  • İş amaçlı seyahatlerde bunu gösteren iş ve işletme bilgileri
  • 10 yıldan daha eski olmayan, seyahat süresi sonu itibarıyla en az 3 ay daha geçerli olan ve en az iki sayfası boş pasaport
  • 18 yaş altı için doğum belgesi
  • 2 adet biyometrik renkli fotoğraf
  • Verilen belgelerin fotokopileri ve çevirileri

Bu belgeler hariç konsolosluk yetkilileri farklı bilgi ve belge talep edebilir. Ayrıca turizm, ziyaret, iş, eğitim amaçlı seyahatler için farkı belgeler istenebilir.

İlgili diğer turlarımız

GÜNÜBİRLİK TUR

04 OCAK 2025

PORTO LAGOS – KAVALA – ALEXANDROUPOLI – JUMBO AVM – LİDL MARKET

KİŞİ BAŞI 30 €

VİZE DURUMU

Vize işlem ücreti 150 € + Randevu alma bedeli 400 TL (randevu alırken temin edilmektedir)

Yurt dışı çıkış fonu 500 TL (Güncel fiyatlar geçerli olacaktır.)

Yeşil Pasaport sahipleriAB vatandaşları ve Bulgaristan oturumu olan misafirlere vize gerekmemektedir.

Tur Bilgileri

Otobüs İle yolculuk

Taksit İmkanı

Son Günler Teklifleri

ESKİŞEHİR BURSA TURU

ESKİŞEHİR BURSA TURU

5.999
BATI KARADENİZ TURU

BATI KARADENİZ TURU

5.799
AYVALIK KAZDAĞLARI TURU

AYVALIK KAZDAĞLARI TURU

5.649
ABANT SAFRANBOLU TURU

ABANT SAFRANBOLU TURU

5.999